2011. augusztus 16.

Kedd

Még mindenki alszik. Ismét napsütéses idő van, régen volt ilyen szerencsénk az időjárással. A teraszról alig lehet látni valamit, mert a napsütés tükröződik a vízen. Gyönyörű!!!!
Kilencre megyünk reggelizni. Virsli lesz, állítólag 1 pár! Hogy azzal Binda meg a fiúk hogy fognak jól lakni? Nem baj. Tegnap este vettem kenyeret, meg vajat, majd pótlunk.

Az eddigi próbákon már megtanultunk 4 új nótát. Éneklést is ígértem nekik, de otthon maradt egy pár szöveg. A többit azért majd megtanuljuk. Az első nap szokás szerint borzasztóan szólt, de a második próba már jó volt. Remélem elég lesz az a 7 új kotta amit hoztam. Persze gyakorolhatjuk a régieket is.
A vacsora után többen el akartak menni a kalandparkba, de már nem volt idő, hogy végigmenjenek, így javasolták, hogy holnap a próba helyett oda menjünk. Nem díjaztam az ötletet.
Az este kicsit hosszúra nyúlt. Szerintem a délutáni próba hiánya tette. Én délben elmentem haza, mert Olivér indult Lipcsébe. Hajni, Viki és Kinga elvitték Esztert kötözésre Rétságra. Az esti próba a karmester távolléte miatt elmaradt "volna", de most is bebizonyosodott, hogy a zenekar tud játszani nélkülem is. Én csak dísznek vagyok, de hát az is kell. Oszi még sem lenne olyan szép dísz.
Spontán próba alakult i, Lőci és még valaki elkezdte, a többiek meg csatlakoztak. Végigjátszották a kottát és jól elvoltak. Még lelkes közönségük is akadt.
Kíváncsi leszek, holnap hánykor tudnak felkelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése