2011. augusztus 17.

Szerda

Már megint én keltem legkorábban. A kicsik időben lefeküdtek, de a többi....? Szerintem ágyú kell majd az ébresztéshez, de lehet, hogy a reggelire tervezett tojásrántotta is hatni fog. Ma délelőtt jön egy 150 fős hegyi kerékpártúrázó csapat, akiknek itt lesz a pihenőjük a színpadon. Egy gyenge pillanatomban ígéretet tettem a polgármester Úrnak, hogy játszunk nekik. Egy baj van csak, sehol egy fa, ami alá be lehetne ülni....

Megoldottuk. Felültünk a lelátó tetejére, ott volt némi árnyék és így játszottunk. Nagy sikerünk volt. A kerékpáros versenyzők csak lestek, nem tudták honnan jön a zene.
Délután három program volt, strandolás Oszival, kalandpark Hajnival és alvás velem. Többen az utóbbit választották.
Vacsora előtt próbáltunk közel egy órát és utána pedig újra, de akkor már kiültünk a színpadra. Nézőközönségünk is akadt, bár nem akartunk koncertet adni. Akik arra sétáltak kicsit megálltak, leültek, hallgattak minket. Csak a sötétedésre hagytuk abba.
Szerintem ma játszottunk vagy 4 órát. Meg se kottyan nekik.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése